• شنبه ۲۸ مهر ماه، ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
  • دسته بندی : اقتصادی
  • کد خبر : 977-9884-5
  • خبرنگار :
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

کسب رتبه چهارم کیفیت پست لرستان در کشور

مدیرکل پست لرستان از کسب رتبه چهارم کشوری کیفیت این اداره کل در استان خبر داد.

 محمد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: واحد و اداره‌ای تحت عنوان مدیر کیفیت و امور مشتریان در شرکت ملی پست راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این واحد نیز در استان راه‌اندازی شده است، افزود: وظیفه واحد این است که در بحث کیفیت، کیفی‌سازی و فرایندهای پستی اظهارنظر و بررسی می‌کند تا به یک جمع‌بندی برسند.

مدیرکل پست لرستان ادامه داد: با این رویکرد و ابلاغی که به ادارات پست استان‌ها شد با دو نگاه کیفیت از نگاه مشتری و فرآیندی و با تعریف سنجه‌ها و متغیرهای مختلف هم رضایت مشتری و اصلاح فرایندهای پستی را داشته باشیم، فعالیت‌های پست استان انجام گرفت.

ناظر گفت: خوشبختانه اداره کل پست لرستان با بسیج تمام امکانات، منابع و نیروهای متخصص و توانمند مجموعه توانست در پایان شهریور جاری رتبه چهارم کیفیت کشور را کسب  و با تلفیق و ترکیبی از این مباحث توانسته جایگاه کیفی استان را رونق بخشد.

وی گفت: برنامه داریم رتبه اول کشوری را کسب کنیم و قطعا این مهم با کمک همکارانمان رخ خواهد داد.

مدیرکل پست لرستان تاکید کرد: باید روی مباحث کیفی کار کنیم چرا که پست مجموعه‌ای خدماتی و نیروی انسانی محور در بعد ارائه خدمات و فرایندی است.

این مسئول بیان کرد: کیفیت یکی از کلیدها و شاه کلیدهای موفقیت در پست دنیا، کشور و استان است.

انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: